#3 Ciekawe miejsca w sieci + tapeta na lipiec

ccccJak minął czerwiec w sieci i nie tylko.

Jeżeli miałabym miesiąc oceniać po tym, jak się skończył, to był to zdecydowanie (najgorszy) jeden z najgorszych  miesięcy w moim życiu. Myślałam, że odbierając wyniki matury, będę mogła ze spokojem wyczekiwać na wyniki rekrutacji na studia i cieszyć się wakacjami. Jednak świadectwo dojrzałości przyniosło o wiele więcej problemów, niż by realnie mogło. Mam jednak nadzieję, że wszystko się wyjaśni i dobrze się skończy, a ja będę mogła podzielić się z wami szczęśliwym zakończeniem 😉

Co do mojej regularnej aktywności fizycznej to było różnie. W jednym tygodniu ćwiczyłam więcej, niż planowałam, w innym wcale lub niewiele 😉 Z dietą było gorzej, prawie codziennie wpadało coś nie koniecznie zdrowego, ale starałam się nie przeginać ;p

Mam spore plany odnośnie bloga, które powinny wejść w życie w ciągu najbliższych trzech miesięcy. Nie mam zamiaru się z tym śpieszyć, a dokładnie przemyśleć, co i jak. Liczę jednak na to, że zmiany wyjdą stronie (i mi) na dobre 😉

Podobnie jak w kwietniu i maju udało mi się trafić na kilka ciekawych linków. Będzie trochę o motoryzacji, muzyce i biznesie. Nie zabraknie również słodkości 😉

1.“Diamonds” Rihanny w wykonaniu…

Całkiem szczerze to jeden z najlepszych coverów tej piosenki, jaki słyszałam. Fantastyczny duet daje radę!

2.Czasami najważniejsze jest to, co… – nowy spot reklamowy Volvo

…może się nigdy nie wydarzyć. Ta reklama przypadkiem pojawiła się na mojej ścianie na Facebooku. Zbierałam się kilka razy, żeby ją obejrzeć. W końcu za trzecim razem się udało. Bałam się, co może stać się na końcu. Prawie udało mi się to przewidzieć.

3.Pomysł na biznes według Janina Daily

Poszukujemy do pracy na następujące stanowiska: dziecko, pies, piłka tenisowa. To aż się prosi o sukces na skalę światową 😀

4.Brownie truskawka w czekoladzie

Jeden z tych przepisów, które koniecznie musicie wypróbować. Mówię wam. Było pysznie. Zaproście do pieczenia swoje drugie pół. Idealny sposób na spędzenie razem czasu.

5.Cover “The Hanging Tree” z “Igrzysk Śmierci” po polsku

W wykonaniu Studia Accantus. Świetnie im wyszło. I mówi to osoba, która jest zdecydowanie przeciwko polskim coverom zagranicznych piosenek 😉

Jeśli chcecie być na bieżąco i mieć dostęp do większej ilości moich tekstów, to serdecznie zapraszam na Piżamowego Facebooka 🙂

Na początku miesiąca nie mogłabym zapomnieć o lipcowej tapecie.

tapeta lipiec

Tapetę pobrać możecie tutaj: klik Koniecznie dajcie znać, jak wam się podoba i czy już macie ją na ekranach swoich komputerów!

One thought on “#3 Ciekawe miejsca w sieci + tapeta na lipiec

Leave a Reply

