Miejsca, które chciałabym odwiedzić

jhbgjbJeśli jest coś, co sprzyja wakacjom, to na pewno nie dzisiejsza pogoda. Dlatego dziś chociaż wirtualnie zabiorę was do miejsc, które sama chciałabym kiedyś odwiedzić 😉

Pamiętam jak w drugiej albo na początku trzeciej klasy liceum robiliśmy pracę, w której mieliśmy przedstawić miejsca, do których chcielibyśmy pojechać. Dostałam 4. Za brak kreatywności w wymyślaniu tych miejsc.

Ja naprawdę mam bardzo niewielkie wymagania. Jest tylko “parę” miejsc na całym świecie, które chciałabym zwiedzić ;p Mam w planie powoli odkładać pieniążki, żeby móc odwiedzić chociaż jedno z nich. Mam nadzieję, że uda mi się to w nie całkiem dalekiej przyszłości 😉

Dotychczas wakacje spędzałam w Polsce, nad morzem albo w górach, gdzie wybieram się również w tym roku. Nie da się ukryć, że Polska jest pięknym krajem, jednak fajnie byłoby zobaczyć coś więcej. Poniżej znajdziecie kilka z miejsc, do których chciałabym pojechać. Oczywiście mogłabym ich wymienić o wiele więcej. Na dłuższej liście znalazłyby się na przykład Paryż lub Nowy Jork  😉

  1. Grecja
    Głównie dla jedzenia i klimatycznych greckich miasteczek.
    grecja
  2. Londyn
    W angielskiej stolicy fascynuje mnie chyba wszystko – od architektury po rodzinę królewską.
    londyn
  3. Praga
    To miasto chciałabym zwiedzić ze względu na jego zabytki – między innymi Most Karola oraz wiele pałaców i starych kościołów.
    praga
  4. Wenecja
    Chciałabym udać się na romantyczny rejs gondolą i odwiedzenie Placu św. Marka.
    wenecja
  5. Chorwacja
    Dla niesamowitych krajobrazów 😉
    chorwacja
    Jest oczywiście o wiele więcej powodów, dla których chciałabym odwiedzić te miejsca. Mam nadzieję, że jeśli mi się uda, to moje oczekiwania nie miną się z tym, jak jest naprawdę 😉
Leave a Reply

