#2 Ciekawe miejsca w sieci + tapeta na czerwiec

hdrInternet w naszym domu pojawił się, kiedy byłam w czwartej klasie podstawówki. Pamiętam jak dziś. Wcześniej komputer stał prawie nieużywany, a kiedy podłączeni zostaliśmy do sieci (wtedy Internet płynął w kabelku, o Wi-Fi raczej mało kto słyszał), nagle zaczęłam przy nim spędzać ogromną ilość czasu. Najpierw na Naszej Klasie, potem przyszedł czas na Facebook i inne social media. Kiedyś Internet to było naprawdę coś. Teraz jest zwykłym pochłaniaczem czasu, którego większość spędzam na bezcelowym scrollowaniu Facebooka czy Instagrama – przyznaję bez bicia i myślę, że nie tylko ja tak mam.

Pomimo tego, że dużo czasu spędzam w Internecie na oglądaniu filmików i zdjęć z jedzeniem i słodkimi zwierzaczkami, to lubię się dowiadywać ciekawych rzeczy i czytać teksty, które w jakiś sposób wpływają na mój światopogląd. W ostatnim czasie regularnie zaczęłam odwiedzać pewne strony, które pozwalają mi spojrzeć na wiele rzeczy pod zupełnie różnym kontem. Podobnie jak w kwietniu tak i w maju trafiłam na kilka miejsc w sieci, które na pewno warto odwiedzić 🙂

1.Kocham moją strefę komfortu

Andrzeja Tucholskiego uwielbiam za to, że w swoich wpisach prawie zawsze trafia w punkt. Tutaj też trafił. Coaching stał się w ostatnim czasie bardzo modny i każdy takim coachem próbuje być z lepszym bądź gorszym skutkiem. Widać nie tylko mnie w wielu motywacyjnych tekstach razi powtarzane raz po raz “wyjdź ze swojej strefy komfortu”. Podobnie jak Andrzej uwielbiam moją strefę komfortu. Tu jest czysto, przytulnie, cieplutko. To właśnie w niej wszystko wychodzi mi najlepiej. Co nie oznacza, że nie zamierzam jej trochę powiększać 😉

2.Jak Polki broniły się przed gwałtami czerwonoarmistów?

Link podesłany przez koleżankę. Tekst naprawdę ciekawy, chociaż “odrobinę”… przerażający. Naprawdę nie mieści mi się w głowie, że dorośli faceci mogli zachowywać się jak zwierzęta. Najgorsze jest to, że wciąż wiele kobiet spotykają takie sytuacje.

3.Zdjęcie z Warszawskiego metra

Ten artykuł definitywnie pokazuje, że nie taka Cebulandia zła, za jaką my ją uważamy. Fakt, można powiedzieć, że tam i tam lepiej, bo mają to i to. Polsce do Idylli bardzo dużo brakuje, ale jak widać nie tylko my zazdrościmy innym. Wiecie, wszędzie dobrze tam, gdzie nas nie ma 😉

4.Ciasto owocowe z masą budyniową

Zapisane jako “zrobić koniecznie”. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam wszystkie ciasta z masą budyniową. O wiele bardziej niż te z bitą śmietaną. To wygląda przepysznie. I mam nadzieję, że nie gorzej smakuje 🙂

Wróćmy jeszcze na moment do mojej strefy komfortu. Nie lubię z niej wychodzić, ale to nie znaczy, że stoję w miejscu. Cały czas staram się robić coś, żeby ją powiększać.

Bardzo podziwiam osoby, które potrafią tworzyć piękne grafiki, robić ładne zdjęcia, dekorować wnętrza i tak dalej. Ja może też bym tak mogła, ale brakuje mi czegoś, co nazywa się poczuciem estetyki. Jakoś nigdy nie udaje mi się tego zrobić tak ładnie jak innym. Lubię jednak czuć satysfakcję, że coś mi wychodzi, że robię coś swojego, że przynajmniej próbuję. Pobawiłam się ostatnio w grafika i stworzyłam bardzo minimalistyczną tapetę na czerwiec. Będę się starała tworzyć takie co miesiąc – nie tylko dla siebie ale i dla was 🙂 Dajcie znać, czy wam się podoba. Ściągajcie do woli 😉

tapeta czerwiec

Tapetę pobrać możecie tutaj: klik

One thought on “#2 Ciekawe miejsca w sieci + tapeta na czerwiec

Leave a Reply

