Moje plany na pomaturalne cztery miesiące wakacji

Qs1dtvaIPePamiętam, że w podstawówce zawsze z ogromną niecierpliwością wyczekiwałam końcówki czerwca i upragnionej, dwumiesięcznej przerwy w nauce. Później też bardzo czekałam na wakacje, ale już z trochę mniejszym entuzjazmem. Głównie dlatego, że przestałam czuć, że to już wakacje, a po drugie doskonale wiedziałam, że zaraz się skończą i wszystko zacznie się od początku. Tym razem moje wakacje zaczęły się ponad miesiąc szybciej wraz z końcem matur. Wolne mam aż do października. Nie mam jednak zamiaru siedzieć w tym czasie bezczynnie w domu 😉

Pamiętam, że rok, dwa lata temu, kiedy zaczynały się wakacje, nie miałam z tego absolutnie żadnej radości. To już nie to samo, kiedy chodziło się jeszcze do podstawówki i skakało się z radości bo DWA WOLNE OD SZKOŁY MIESIĄCE, YAAAAY! No, not this time. Kiedyś widziało się przez różowe okulary, a z czasem wszystko zaczęło robić się coraz bardziej czarno-białe. Jednak tym razem znowu się cieszę. Cieszę się, bo kiedy miną te cztery miesiące, czeka mnie naprawdę wielka zmiana. Nie wiem, czy będzie to zmiana na lepsze czy gorsze, jednak ja nie mogę się już jej doczekać. Dawno nie byłam tak podekscytowana 😀

Najpierw jednak muszę przetrwać do października, a żeby tego dokonać, muszę mieć co robić. Wypisałam sobie kilka podpunktów, które koniecznie muszę odhaczyć w ciągu najbliższych miesięcy. Oto one:

1.Dokończyć zaczęte książki i przeczytać kolejne

Póki co świetnie mi idzie. Prawie kończę “Dom tęsknot” Piotra Adamczyka, który leżał obok mojego łóżka przez kilka ostatnich miesięcy. Oprócz tej książki mam jeszcze kilka innych, które zaczęłam, a jakoś nie było kiedy skończyć. Mam też w planach od nowa przeczytać “Cmętarz zwieżąt”, który znalazł się na mojej liście TOP 3, a także sięgnąć po kilka świeżych tytułów.

2.Nadrobić seriale

Kiedyś nie widziałam sensu w oglądaniu jakichkolwiek seriali. Zmieniło się to, kiedy zaczęłam oglądać “Sherlocka”, “Supernatural” oraz “Grę o tron”. Z tym pierwszym jestem na bieżąco i nie widzę póki co perspektyw na nowe odcinki. Z drugim jestem kilka odcinków do tyłu i z niecierpliwością czekam na siódmy sezon tego ostatniego, który już w lipcu. Pamiętam, jak po kolei wkręcałam się w te produkcje. Byłam wręcz podekscytowana, oglądając każdy kolejny odcinek. Zdarzało mi się obejrzeć nawet kilka odcinków w ciągu dnia! Myślę, że poszukam sobie jeszcze jakiegoś serialu, żeby od nowa przeżywać te emocje 😀

3.Ćwiczyć przynajmniej 3-4 razy w tygodniu

W zeszłym tygodniu cel został osiągnięty. W tym tygodniu ćwiczyłam tylko raz, ale przecież to dopiero wtorek 😀 Oby dalej też szło mi tak dobrze.

4.Próbować nowych rzeczy w kuchni

Chodzi tu głównie o zdrowe dania, przekąski i zamienniki tradycyjnych słodyczy. Lubię gotować, lubię kombinować. Będę testować przepisy, wymyślać własne – nie tylko, żeby być bardziej fit, ale też żeby mieć czym się z wami dzielić tutaj na blogu 😀

5.Robić więcej (ładnych) zdjęć

Część zdjęć, które dodaję we wpisach pochodzi z portali z darmowymi grafikami, a druga część to zdjęcia, które robię sama. Chciałabym, żeby tych drugich było tutaj więcej i żeby były to naprawdę ładne zdjęcia. Nigdy jakoś nie zagłębiałam się w temat fotografii, ale wiem, że wszystko przyjdzie z czasem. Podobno trening czyni mistrza 😉

Jest jeszcze kilka rzeczy w moich postanowieniach, które dotyczą bezpośrednio bloga. Nie chcę się jednak nimi dzielić, żeby nie zapeszać ani nie wywierać na sobie niepotrzebnej presji, bo wtedy zazwyczaj wychodzi zupełnie odwrotnie, niż by się chciało 😉

Jestem zaskoczona sama sobą, bo nigdy nie miałam tylu pomysłów na minutę co teraz i wiem, że będzie ich jeszcze więcej. Ten post miał pojawić się w weekend, ale tak się stało, że nie zdążyłam go dokończyć. Wcale nie czuję żalu z tego powodu. Pomimo tego, że wracając w niedzielę do domu byłam padnięta, to naprawdę świetnie spędziłam czas. Nawet nie macie pojęcia, jak bardzo lubię otaczać się ludźmi oczytanymi i takimi, którzy stale mają coś ciekawego do powiedzenia 😉

P.S. W miniony weekend w Poznaniu odbył się Blog Conference Poznań. Mam nadzieję, że w przyszłym roku i mnie uda się wziąć udział 🙂

Leave a Reply

