#1 Ciekawe miejsca w sieci

gtnfj

Zaprawdę powiadam wam, bardzo często zdarza mi się błądzić w Internecie. Trafiam do miejsc, w których w żadnych normalnych okolicznościach nie chciałabym być. Ooo,  ostatnio trafiłam nawet na piosenkę pewnej vlogerki. Był to moment, w którym żałowałam, że nie jestem głucha i ślepa, bo na pewno nie chciałam tego ani widzieć ani słyszeć. Nie macie czasem tak, że patrzycie na kogoś i zastanawiacie się, czy to tak na serio czy po prostu komuś bardzo zależy na skupieniu na sobie uwagi? Na szczęście o wiele mniej przypadkowo w Internecie znajduję też treści, które interesują mnie dużo bardziej 🙂

1. Czy kot kocha mnie czy miskę z jedzeniem? (link)

Jestem kocią mamą i mówię to całkiem poważnie. Uwielbiam koty i ich miękkie futerko. Jak ktoś tych puchatych stworzeń nie lubi, to zawsze mówi, że koty są głupie i mają wszystko gdzieś. Jednak tak naprawdę kotki są bardzo inteligentne i mają swój rozum. Fakt, czasem ciężko się zorientować, co takiemu kotu po głowie chodzi. Czasem widzę, że mój rudzielec się do mnie łasi i ja się tak cieszę, zostałam wybrana. A potem patrzę na zegarek i widzę, że zbliża się pora karmienia. No cóż. Może lektura tego artykułu pomoże mi lepiej zrozumieć kocią mowę ciała.

2. Wizyta w Czarnobylu 30 lat po katastrofie. (link)

Fakt faktem ten artykuł powstał w zeszłym roku, jednak trafiłam na niego dopiero kilka dni temu. Jestem fanką horrorów, strasznych historii, miejsc o których krążą jakieś opowieści, ale też opuszczonych takich jak właśnie Czarnobyl i jego okolice. Tego typu miejsca są owiane pewną tajemnicą, co czyni je jeszcze ciekawszymi. Czarnobyl jest miejscem wielkiej tragedii, już samo oglądanie zdjęć stamtąd sprawia, że czuje się pewien dreszczyk emocji 😉

3. Wywiad z egzorcystą. (link)

Biorąc pod uwagę, co napisałam w poprzednim punkcie, każdy się chyba domyśla, dlaczego ten wywiad mnie tak zainteresował 🙂 Zawsze lubiłam słuchać, jak ksiądz na religii opowiadał o demonach, egzorcyzmach i tego typu rzeczach. Lubię też o tym czytać. To jest dla mnie coś zupełnie nieznanego i pewnie dlatego tak bardzo mnie to interesuje. Wywiad bardzo ciekawy, zachęcam do przeczytania.

4. Książki całkiem za darmo. (link)

Coś dla osób lubiących czytać. Klikając w link traficie na stronę, gdzie znajduje się 15 książek, które możecie pobrać zupełnie za darmo. Książki są różne. Ja już od dłuższego czasu zabieram się za czytanie “Katedry Najświętszej Marii Panny” Wiktora Hugo. Właściwie odkąd trafiłam na YouTube na fragmenty musicalu na jej podstawie.

5. Co w sobie lubicie? (link)

Prawda jest taka, że nam, kobietom, bardzo ciężko przychodzi mówienie o sobie pozytywnych rzeczy. -Masz ładną bluzkę. -Aj tam, stara już jest, nawet nie wiem, skąd ją mam. Brzmi znajomo, prawda? Daria Górecka na swoim blogu zachęca dziewczyny, żeby zaczęły mówić o sobie dobrze. Przedstawia, co lubi w sobie i zachęca, żeby czytelniczki robiły to samo w komentarzach. Ja również się wypowiedziałam 😉 A wy co w sobie lubicie?

Jestem bardzo ciekawa, na jakie interesujące miejsca w sieci trafiliście ostatnio wy 🙂 Dajcie znać w komentarzach 🙂

P.S. Czasami zastanawiam się, czemu wymieniając różne rzeczy, ich ilość równa jest 3 albo wielokrotność 5. Kurczę blade, inne cyferki są jakieś gorsze czy co…

4 thoughts on “#1 Ciekawe miejsca w sieci

  1. Hmmm, czyżby chodziło o “Poka…”? ;p Tragedia, zgadzam się. Świat się kończy. A co do miejsc, mega mnie interesuje punkt drugi – sprawdzę!

    Like

Leave a Reply

