Moje trzy ulubione kanały na Youtube

hu.jpg

Na każdym blogu pojawiają się jacyś ulubieńcy – ulubieńcy tygodnia, miesiąca roku. Póki co nie planuję wprowadzać takiej serii tutaj, jednak od czasu do czasu podzielę się z Wami moimi ulubionymi rzeczami. Dziś przedstawię Wam trzy kanały na YouTube, które oglądam regularnie i często wracam do starszych nagrań. Myślę, że jest duża szansa, że już je znacie, jednak jeśli nie, to jak najbardziej zachęcam was do ich śledzenia 🙂

  • G. F. Darwin

Darwinów zaczęłam oglądać dzięki piosence “Orki z Majorki”, która swego czasu była prawdziwym hitem w naszej klasie 😀 Na ich kanale znajdziemy między innymi serie “Wielkie konflikty” i “Shorty Darwina”. Podoba mi się to, że Grupa Filmowa Darwin podchodzi bardzo poważnie do wszystkich swoich filmów, pomimo tego, że wcale poważne nie są 😀 Profesjonalna gra aktorska w połączeniu z ogromnym poczuciem humoru daje naprawdę świetny efekt 🙂

  • Mietczyński

Kiedyś usłyszałam tekst, że trzeba być naprawdę inteligentnym, żeby grać debila. Chyba właśnie to jest najmocniejszą stroną Mietczyńskiego 😀 Nagrywa głównie streszczenia szkolnych lektur i recenzje książek oraz filmów z bardzo charakterystycznym dla siebie poczuciem humoru. Świetnie wyszło mu też prowadzenie kilku odcinków “Matura to bzdura”. Jeśli jeszcze nie słyszeliście o Mietczyńskim, to naprawdę warto nadrobić zaległości ;p

  • Vroobelek

Billie Sparrow jest tylko rok starsza ode mnie i być może dlatego tak łatwo “znalazłam z nią wspólny język” (jeśli można tak powiedzieć o kimś, kogo tylko ogląda się na YouTube. Można?). Podzielam wiele opinii Weroniki i bardzo lubię słuchać tego co mówi. Po części też dzięki niej “zaczęłam robić rzeczy“, czyli w wolnym tłumaczeniu przestałam marnować czas na nic-nie-robienie. Vroobelek jest bardzo charyzmatyczną osobą, a swoje vlogi nagrywa z wielkim luzem czego mogłoby się od niej uczyć wiele innych vlogerek 🙂

Będąc szczerą, nieczęsto zaglądam na kanały prowadzone przez vlogerów, jednak jeśli coś szczególnie mi się spodoba, to później wracam jeszcze nie raz 🙂 A wy macie swoich ulubieńców w tej kategorii? Koniecznie dajcie znać w komentarzu 🙂

5 thoughts on “Moje trzy ulubione kanały na Youtube

  1. Z tych co wymieniłaś to Mietczyńskiego kojarzę, a Vroobelek obejrzałam jakiś czas tam kilka odcinków ;p Ja ostatnio mam fazę na Karolinę Sobańską, ale ja akurat sporo oglądam Youtube, dlatego mi się to co chwilę zmienia ;p

    Like

  2. Ha, nie kojarzę żadnego z nich. Tzn. widziałam “Darwina” w polecanych, kiedy akurat wylogowało mnie z konta, ale nie kliknęłam.
    Irytuje mnie brak możliwości podzielenia sobie subskrybcji na vlogerów, muzykę i “inne”. Subskrybuję kilkadziesiąt kanałów, czasem zdarza mi się coś przeoczyć i potem żałuję. Tak naprawdę oglądam – tzn. nie przepuszczam żadnego filmu tylko kilka kanałów, resztę scrolluję i klikam tylko, jeśli temat wyda mi się interesujący. Dodaję suby, żeby móc co jakiś czas zerknąć czy ktoś coś fajnego dodał i nie zapomnieć o tych ludziach. Dwa razy trafię na coś, co mi się nie spodoba – wywalam.
    Właściwie to wolę yt od telewizji.

    Like

  3. P.S. “Nieczęsto” nie “nie często”.
    “NIECZĘSTO zdarza mi się wychodzić na spacer w kaloszach.”
    “NIE CZĘSTOwali mnie tam powidłami.” <- chyba tylko w takim kontekście te dwa słowa występują oddzielnie.

    Like

Leave a Reply

